כחלק מתפיסת השירות שמובילה עיריית יהוד - מונוסון, ובמטרה לקדם את איכות השירות תוך התחשבות בזמנם היקר של התושבים, אנו ממליצים לכם להמשיך ולזמן תורים מראש, באמצעות לחיצה קלה באתר העירייה. שימו לב ! אין צורך להמתין - פשוט מזמינים תור מראש, מגיעים בשעה הנוחה לכם ובכך חוסכים זמן יקר וצמצום זמני המתנה.

ההגעה לבניין העירייה או למקום אחר בו פועלת העירייה עם זימון תור תעשה באופן הבא:

·  הגעה לבניין העירייה תעשה באמצעות זימון תור מראש.

·  בהגעה לבניין העירייה, מקבל/ת השירות שביצע/ה זימון תור מקוון, יציג/תציג לשומר בכניסה את    

   האישור שקיבל/ה לגבי מועד ושעת הפגישה. 

·  יש להגיע 10 דקות, לכל היותר, לפני שעת הפגישה המיועדת.

שימו לב ! רשאים להיכנס לבניין העירייה ללא זימון תור התושבים הבאים: תושבים מעל גיל 80 | תושב/ת בעל/ת תעודת נכה | תושב/ת המגיע/ה לשלם ארנונה בקופת העירייה (אשראי,/המחאה/מזומן)

ניתן לבצע קבלת קהל באמצעות זימון טלפוני באגפים/במחלקות ע"פ המפורט להלן:

האגף לשירותים חברתיים, מזכירות: 03-5391218  03-5391222
האגף לאיכות הסביבה, מזכירות: 03-5391252
התחדשות עירונית, מור אביב: 03-5391298
אגף החינוך  קבלת קהל בזימון טלפוני בימים א, ג, ה בין השעות 10:00 - 13:00.

 

אגף חינוך , מחלקת גני ילדים: 03-5391279
 
אגף חינוך, מחלקת בתי"ס יסודיים וחטיבות: יש להתקשר למזכירויות בתי הספר 
ביטוח לאומי : יום רביעי בין השעות 14:00-16:00 בירורים בנושאי ביטוח וגבייה בלבד ויום חמישי בין השעות 08:30-13:30 בנושאי גמלאות
ביטוח לאומי קבלת קהל באמצעות זימון תורים בלבד דרך 6050 * , או אפליקציית my visit , או באמצעות  האתר לביטוח לאומי        

 

לזימון תור לחצו על אחד מהכפתורים הבאים